Shri Hanuman Chalisa … Welcome, Hanuman Devotees!!! Learn hanuman Chalisa online in English. Here we share Hanuman Chalisa in English and Hindi Lyrics Free. Download Free PDF file.
Lord Hanuman is probably one of the most celebrated and revered figures in the Hindu Mythology. There are many rules you need to Follow while reading Hanuman Chalisa. You can bookmark our site if you forget this Chalisa reading rules.
Table of Contents
Basic Rules of Reading Hanuman Chalisa:-
- An Important rule of reading Hanuman Chalisa is that you read Chalisa three times a day.
- You should sit quietly and see a Chalisa and see it by speaking with his mouth. With this, you will be able to speak every word written in Chalisa.
- The water should be taken as a prasad after reading the Chalisa and taking it in the form of prasad.
Hanuman Chalisa in English Lyrics
|| Shri Guru Charan Sarooja-raj Nija manu Mukura Sudhaari ||
|| Baranau Rahubhara Bimala Yasha Jo Dayaka Phala Chari ||
|| Budhee-Heen Thanu Jannikay Sumirow Pavana Kumara ||
|| Bala-Budhee Vidya Dehoo Mohee Harahu Kalesha Vikaara ||
|| Jai Hanuman gyan gun sagar ||
|| Jai Kapis tihun lok ujagar ||
|| Ram doot atulit bal dhama ||
|| Anjaani-putra Pavan sut nama ||
|| Mahabir Bikram Bajrangi ||
|| Kumati nivar sumati Ke sangi ||
|| Kanchan varan viraj subesa ||
|| Kanan Kundal Kunchit Kesha ||
|| Hath Vajra Aur Dhuvaje Viraje ||
|| Kaandhe moonj janehu sajai ||
|| Sankar suvan kesri Nandan ||
|| Tej prataap maha jag vandan ||
|| Vidyavaan guni ati chatur ||
|| Ram kaj karibe ko aatur ||
|| Prabu charitra sunibe-ko rasiya ||
|| Ram Lakhan Sita man Basiya ||
|| Sukshma roop dhari Siyahi dikhava ||
|| Vikat roop dhari lank jarava ||
|| Bhima roop dhari asur sanghare ||
|| Ramachandra ke kaj sanvare ||
|| Laye Sanjivan Lakhan Jiyaye ||
|| Shri Raghuvir Harashi ur laye ||
|| Raghupati Kinhi bahut badai ||
|| Tum mam priye Bharat-hi-sam bhai ||
|| Sahas badan tumharo yash gaave ||
|| Asa-kahi Shripati kanth lagaave ||
|| Sankadhik Brahmaadi Muneesa ||
|| Narad-Sarad sahit Aheesa ||
|| Yam Kuber Digpaal Jahan te ||
|| Kavi kovid kahi sake kahan te ||
|| Tum upkar Sugreevahin keenha ||
|| Ram milaye rajpad deenha ||
|| Tumharo mantra Vibheeshan maana ||
|| Lankeshwar Bhaye Sub jag jana ||
|| Yug sahastra jojan par Bhanu ||
|| Leelyo tahi madhur phal janu ||
|| Prabhu mudrika meli mukh mahee ||
|| Jaladhi langhi gaye achraj nahee ||
|| Durgaam kaj jagath ke jete ||
|| Sugam anugraha tumhre tete ||
|| Ram dwaare tum rakhvare ||
|| Hoat na agya binu paisare ||
|| Sub sukh lahae tumhari sar na ||
|| Tum rakshak kahu ko dar naa ||
|| Aapan tej samharo aapai ||
|| Teenhon lok hank te kanpai ||
|| Bhoot pisaach Nikat nahin aavai ||
|| Mahavir jab naam sunavae ||
|| Nase rog harae sab peera ||
|| Japat nirantar Hanumant beera ||
|| Sankat se Hanuman chudavae ||
|| Man Karam Vachan dyan jo lavai ||
|| Sab par Ram tapasvee raja ||
|| Tin ke kaj sakal Tum saja ||
|| Aur manorath jo koi lavai ||
|| Sohi amit jeevan phal pavai ||
|| Charon Yug partap tumhara ||
|| Hai persidh jagat ujiyara ||
|| Sadhu Sant ke tum Rakhware ||
|| Asur nikandan Ram dulhare ||
|| Ashta-sidhi nav nidhi ke dhata ||
|| As-var deen Janki mata ||
|| Ram rasayan tumhare pasa ||
|| Sada raho Raghupati ke dasa ||
|| Tumhare bhajan Ram ko pavai ||
|| Janam-janam ke dukh bisraavai ||
|| Anth-kaal Raghuvir pur jayee ||
|| Jahan janam Hari-Bakht Kahayee ||
|| Aur Devta Chit na dharehi ||
|| Hanumanth se hi sarve sukh karehi ||
|| Sankat kate-mite sab peera ||
|| Jo sumirai Hanumat Balbeera ||
|| Jai Jai Jai Hanuman Gosahin ||
|| Kripa Karahu Gurudev ki nyahin ||
|| Jo sat bar path kare kohi ||
|| Chutehi bandhi maha sukh hohi ||
|| Jo yah padhe Hanuman Chalisa ||
|| Hoye siddhi sakhi Gaureesa ||
|| Tulsidas sada hari chera ||
|| Keejai Nath Hridaye mein dera ||
|| Pavan Tanay Sankat Harana ||
|| Mangala Murati Roop ||
|| Ram Lakhana Sita Sahita ||
|| Hriday Basahu Soor Bhoop ||
Some Insteresting Fact about Lord Hanuman
There are many face and theories you may know. Here we some unique and interesting fact.
- Although he was a Brahmachari, Lord Hanuman had a son – Makardhwaja.
- Hanuman also created his version of Ramayan – which was supposedly a superior version compared to that of Valmiki’s.
- Lord Bhima and Lord Hanuman were both brothers.
- Lord Hanuman Once Rejected Goddess Sita’s Gift.
- Once, Lord Ram issued a death sentence to Lord Hanuman!
- The deity once applied sindoor all over his body for Lord Rama’s long life.
- The name, ‘Hanuman’ actually means ‘disfigured jaw’ in Sanskrit.
- There are 108 names for Lord Hanuman in the Sanskrit Language!
- When Lord Rama’s time of death was at hand, Lord Hanuman barred Yama from claiming him.
- Best WhatsApp Status 2019 – Love, Funny, Cool, Attitude Status.
- Whatsapp Status Attitude | Attitude Quotes For WhatsApp & Facebook 2019.
- Best Sad Whatsapp Status and Quotes – English & Hindi Sad Quotes For Everyone.
- [Best] Funny WhatsApp Status and Quotes for Social Media 2019.
If you want to read more Book related to Hanuman then check this out on Amazon. Share this precious Chalisa with your Friends and Families. May Lord Hanuman bless your whole family. Thank you For sharing this article on Facebook and WhatsApp.